2011. július 30., szombat

Ikea koja sátor, játszósátor - Jelenlegi ára: 1 Ft

Itt vettem ezt a sátrat, csak az eladó nem közölte hogy szakadt és koszos. Új állapotúnak hirdette pedig ez eléggé használt. Kidobni nem akartam ezért 1 ft-ról indítom hátha vkit érdekel. Én így is bukok rajta, a kisfiam pedig már nagyon szeretne egy sátrat ez lett volna a második, remélem a harmadik használható lesz. Képeken látható állapotban. Első kép illusztráció a többit én fényképeztem.
Személyesen is át lehet venni a lakcímemen, és postázom is. Kérlek jelentkezz ha megnyerted az aukciót, egy hét alatt szeretném lebonyolítani, két picivel vagyok itthon ha bármilyen problémád van megértem, segítek, csak szólj tudjak róla, mert egy hét után sem jelentkezel negatív értékelést adok és újra hirdetem!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-06 13:41
. Ikea koja sátor, játszósátor - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos